Saturday, November 26, 2011

Rasa Sayu

Assalamualaikum wbt.

Sekadar kemaskini blog.

Sayu sangat perasaan. Berkali-kali saya pesan pada diri, saya harus kuat. Walau apa cara sekalipun.

Air mata mengalir seakan tak mahu berhenti. 

Call abang. Air mata laju turun. Abang tanya kenapa, saya diam.

Sesetengah perkara saya tak mampu nak ucap/ beritahu pada sesiapa.  Hatta pada keluarga, kawan-kawan apatah lagi abang.

Saya telan pahitnya sendiri. Menangis dan terus menangis. Kerana hanya menangis dapat melegakan 'rasa' ini. Pergi main jauh-jauh wahai perasaan. Saya tak suka, saya benci. Dan tidak normal la pula jika saya tak berperasaan. 

Nota : Ada masa akan saya tulis kisah exam dan kisah ke KL hari ni yang menyebabkan perasaan saya sebu sebegini. 

-Sambung di lain entri-


No comments:

Post a Comment