Wednesday, February 22, 2012

Pagi-pagi Buta

Assalamualaikum wbt.

Gua tak boleh tidur lah. Tu yang gua hapdet jugak blog. Ikutkan hati nak study lagi. Tapi punya la paksa diri, tak boleh bai. Kena stop. HAHA! gua serius study kejap je. Lepas 12 malam, mula la gua main-main. Hadap twitter je kerjanya. Takde FB pun takpe dah. Tak tahu lah kenapa twitter tu lebih interesting. HAHA! Main FB pun biasa gua masuk lepak wall orang. Takpun kat group. 

Sebenarnya takde mende pun nak di hapdet. Hihi. Saje gatal tangan nak menaip. Ok, gua memang gedik. HAHA! Ramai yang tegur gua akhir-akhir ni, asal pipi nampak merah-merah. Dorang cakap gua pakai make up. Oh, please la! HAHA! takde maknanya orang gemuk cam gua ni nak pakai make up. HAHA! Merah asli ok. Nak pakai eyeliner pon tak pandai, ni kan pulak nak tempek si blusher tu.Gua cuma pakai susu tepung kambing dengan tomato je. Buat mask. Tu pun awek kawan incik abang gua yang inform pasal tomato tu.

Alhamdulillah, subjek untuk test esok gua dah cover. Siap buat nota ringkas lagi. Rajin kan gua? HAHA! Gua paksa jugak diri gua buat nota ringkas untuk mudahkan gua study. Based on my experienced la, kalau tak buat nota ringkas, gua rasa tak lengkap gua study. Dulu gua selalu buat last minute. Tapi tidak kali ni. Cukup-cukup la segala kenangan semester 1 dan semester 2. HAHA! Belajar dari kesilapan. :)

Kuat betul iman gua kali ni. HAHA! 

At last, gua hadap jugak laptop! Gua boleh puasa laptop hingga pukul 12 malam je! HAHA! 

Comel dop? HAHA!

Ni pamplet pasal dinner nanti. :)

Bulan 3 ni pun gua ada dinner jugak. Tapi dengan cik abang la dekat Penang. Special dinner gitu. HAHA! Nanti bulan 3 gua cerita. Insya ALLAH kalau diizinkanNya. 

Semalam hari makan sedunia kot. HAHA! Banyak gila gua makan semalam. Pagi dah la tibai nasi dah untuk breakfast. Lunch pergi hadap Patbingsu a.k.a ABC. Petang gua beli pulak Blackforest cake. Satu slice je pon. Janji dengan kakju nak makan sikit-sikit je. Tapi sorry la, 'tong' gua besar kot. HAHA! Gua ni mengidam macam-macam. Makin bertambah la berat badan gua. Takut! Nak joging bapak malas. Joging atas katil memang gua rajin. HAHA! Kak Ju dah ajak gua beli badminton. Main dihujung minggu. Tengok la dulu. Hihi. Malas sebenarnya.

Hadap Patbingsu! Kongsi okayy! ;p
Sharing is caring!

Blackforest cake kegemaran gua. Love it so much!
Macam ni la gua, hari-hari merempat duduk atas lantai. 

Gua tak contact pun dengan incik abang. Sebab, entah la. Takde perasaan nak cari dia. Kadang-kadang, gua perlu bagi kebebasan kat dia. Takkan nak contact selalu kan? Selalu sangat la kannn! Dalam sehari tu, ada 24 jam, dalam 24 jam tu 5 minit je paling lama gua boleh borak dengan dia. Incik abang tersangat lah sibuk sekarang. Projek baru dah start. Projek lama masih tak siap lagi. Sekarang memang Incik abang duk cover dua-dua projek. Kalau tak pukul 1 pagi, jangan harap dapat keluar dari tapak projek. Gua paham macam mana penatnya dia. Gua dah tengok life dia kat sana macam mana. Sebab tu gua sekarang, duk diam-diam je la. Hihi. Incik abang pun tahu gua ada test esok. Mungkin dia taknak ganggu gua study. Sedangkan gua? Study la sangatttt kannn! HAHA! Tweet pah cerosss! HAHA!

K, gua penat membebel. Nak paksa mata tidur. Bye!




No comments:

Post a Comment